#039 Konferencje chrześcijańskie ♥

marca 22, 2018

Hej!

Dzisiaj chciałabym wam trochę opowiedzieć o konferencjach chrześcijańskich na które jeżdżę od kilku lat. Wcześniej pisałam o różnych obozach chrześcijańskich, jeżeli nie czytaliście tych postów to zapraszam do przeczytania (klik) (klik). Nie przedłużając, przechodzimy do sedna.




Dlaczego jeżdżę na konferencję chrześcijańskie❔

Najpierw zaczęłam na nie jeździć z ciekawości, pierwszą z nich było "Pokolenie 24" (teraz "Królewskie DNA") w Wiśle. Spodobało mi się to. Wkrótce zaczęłam szukać innych konferencji, na których mogłabym się spotkać ze znajomymi, posłuchać dobrego Słowa i wzrastać w swojej wierze. Teraz najczęściej jeżdżę na takie dwie moje ulubione konferencje, z których najwięcej wynoszę, czyli na "Poligon" (klik) w Centrum Chrześcijańskim Winnica w Rybniku oraz na "El dorado" (klik) organizowanym w ośrodku H2O w Kiczycach.



Co te konferencje mi tak naprawdę dają ?😇

Przez ostatni rok (2017) miałam dosyć ciężki czas. Musiałam od nowa odszukać siebie, odnaleźć to kim jestem i gdzie tak naprawdę jest moje miejsce. Te konferencje mi w tym pomogły, a najdokładniej Słowo, które było na nich głoszone. Czasem doprowadzało mnie ono do płaczu, czasem do euforii, ale dzięki temu na nowo znalazłam siebie. Wiem, że Bóg działał w moim życiu, dzięki tym wyjazdom i naprawił to, co zepsułam.


Czy konferencje to tylko słuchanie i modlitwa ? 😴

Jak widzicie na załączonych powyżej obrazkach- nie. Konferencja to czas na relaks, na zabawę, jest to czas samokształcenia i wzroście w relacji z Bogiem. Jest to czas lekkiego oderwania od rzeczywistości, bo kiedy się jest na takiej konferencji, to przestaje się myśleć o problemach i trudnościach. Na takich konfach jest dużo czasu do poznawania nowych ludzi, jest też czas na warsztaty i dobrą zabawę- np. taniec, śpiew, gry planszowe itp.


Jak ogólnie oceniam te konferencje ?💫

Dla mnie jest to super czas z mega ludźmi. Mogę wzrastać w relacji z Bogiem, mogę zawierać nowe znajomości, mogę kształtować siebie, czego chcieć więcej ? Dodatkowo jest to dla mnie czas, na którym ładuję baterię i mam więcej energii do działania w mojej lokalnej społeczności.




Na dzisiaj to już tyle ☺
See you soon ♥

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdziesz mnie tutaj:

zBLOGowani.pl

Subscribe