#038 Jak być pozytywnym w niepozytywnym czasie ?

października 23, 2017

Hej!

Ostatnio miałam w swoim nastoletnim życiu taki zjazd, dużo rzeczy zaczęło mi się sypać, zachwiał się mój grunt, kilka rzeczy zostało poddanych w wątpliwość. Każdy z nas tak czasem ma. Jednak czy mimo złych rzeczy mamy się poddać i stracić naszą pozytywną energię ? Odpowiedź jest bardzo prosta: NIE! 


Co zrobić, żeby się nie poddać? 
Jest to dosyć proste ☺

Spędzaj czas z przyjaciółmi 👫

Łatwe do zrobienia ? No przecież, że łatwe. Każdy z nas ma przyjaciół w pobliżu: w szkole, pracy, kościele, kołach zainteresowań i innych. Wyciągnij swoją przyjaciółkę na kawę, idź z przyjacielem na rower albo spotkajcie się większą ekipą na pizzy w piątkowy wieczór. Jeżeli mieszkacie daleko od siebie, umówcie się na rozmowę na Skype lub Messengerze.  Nadal za trudne? W takim razie znajdź kota, psa lub inne zwierze i porozmawiaj z nim, nie przerwie ci, a potem się przytuli. 





Zacznij ćwiczyć, wykonywać jakąś aktywność fizyczną 🏃

Aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na nasz organizm. Jak wszyscy wiemy, podczas ćwiczeń wydzielają się hormony szczęścia, dzięki którym czujemy się lepiej i często też wyglądamy lepiej. Ćwiczenia fizyczne redukują stres i wspomagają pracę mózgu. Zanim zaczniesz się uczyć i znowu smęcić nad tym jakie to jest trudne, weź poćwicz chwilę- nauka będzie przyjemniejsza.


Jedz to co lubisz w zdrowej odsłonie 🍔

Jedzenie też wpływa na nasze samopoczucie. Ciężkie, tłuste jedzenie często sprawia, że czujemy się ociężali, nic nam się nie chce. Za dużo cukru ma na nas podobny wpływ. Teraz pytanie, jak to zrobić, żeby zjeść czekoladę, a nie przesadzić? Odpowiedź jest bardzo prosta, zjedz gorzką czekoladę lub mleczną zastosuj jako dodatek np. do pancakes owsianych.


Zacznij rozwijać swoje pasje 🎸

Nic tak nie cieszy jak rozwijanie pasji i dokonywanie w niej postępów. Kiedy mam doła, biorę gitarę i lecę z tym. Najpierw kawałki mi totalnie nie wychodzą, bo jednak rzadko gram. Jednak kiedy rozruszam rękę i już się jakoś znowu przyzwyczaję do grania, to miło mi się słucha tego co gram. Potem jak rodzina usłyszy, to jakiś komplement. Uśmiech od razu maluje się na twarzy. Twoją pasją nie musi być muzyka, nie muszą cię chwalić inne osoby, ważne żebyś ty był/ była zadowolony/a z tego co robisz.


Muzyka lekarstwem na wszystko 🎶

Muzyka mocno oddziałuje na nasze samopoczucie, dlatego warto słuchać czegoś, co napawa nas pozytywną energią lub daje nam kopa do działania. W moim przypadku jest to muzyka chrześcijańska oraz rock. Kawałki chrześcijańskie sprawiają, że jestem szczęśliwa i rozsiewam szczęście dookoła. Rock przydaje mi się przy ćwiczeniach lub przy robieniu projektów. Jeżeli chcę się wychillować i wpłynąć w taki stan spokojnej radości to słucham rapu. Tutaj daje wam kilka moich ostatnio ulubionych kawałków:



To tyle na dzisiaj ☺
Mam nadzieję, że post wam się podobał ♥
See you soon ♥

You Might Also Like

0 komentarze

Znajdziesz mnie tutaj:

zBLOGowani.pl

Subscribe