#041 A może by tak w góry ?

czerwca 05, 2018

Cześć! ☺

Ostatnio rzadko piszę na tym blogu, częściej jestem aktywna na Fit Książkoholiczce , gdzie co tydzień dodaję minimum jedną recenzję wybranej przeze mnie książki.
Wracając do tytułu tego posta, chciałabym się dzisiaj z wami podzielić fotorelacją z gór. Podczas tej wycieczki nie raz zaskakiwały i przeganiały nas burze, przez co trochę pokrzyżowały nam się plany... Mimo nieprzyjaznej pogody i tak zobaczyliśmy wiele wspaniałych miejsc, które chciałabym wam pokazać.

1. Kierunek Stecówka (3 burze wokół nas)




2. Idziemy na Trójstyk! (2 burze idą)







3. No to teraz jedziemy na Dolinę Białej Wisełki ( w końcu bez burz)










Mam nadzieję, że zdjęcia wam się podobały. Mam w planach częściej wstawiać tutaj takie fotorelacje, a niekoniecznie wszystko szczegółowo opisywać.
See you soon guys ♥

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Hej! Świetny post, fajne zdjęcia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Znajdziesz mnie tutaj:

zBLOGowani.pl

Subscribe